„Upis na studije „Reklama i mediji” na FDU mi je omogućio da napravim zaokret u karijeri. Zahvaljujući njima sam uspeo da spojim svoju potrebu da se kreativno izrazim i mogućnost da živim i zarađujem od sopstvenih ideja. Za mene je posebno bila uspešna 2010. godina kada sam osvojio prvo mesto na svetskom takmičenju koje je organizovalo Međunarodno udruženje oglašivača (IAA- International Advertising Association). Osim znanja, koje su nam prenosili najveći advertajzing stručnjaci u Srbiji, na studijama sam upoznao kreativne i uspešne ljude. Poznanstva, kontakti i prijateljstva su uz stečeno znanje najveći lični i poslovni kapital koji sam dobio na studijama.”
„Studije Reklama i mediji su mi pružile obrazovanje, veštine i želju da obavljam posao kojim se i danas bavim. Sam program me je inspirisao i pomogao mi da otkrijem svoje interese i ambicije kao i da dodatno razvijem svoju kreativnost. Na FDU sam zaista počela da otkrivam ono što volim i čime želim da se bavim. :-)
Odlična stvar kod ovog programa su i male klase, što nam je omogućilo stvaranje bliskih odnosa sa kolegama i profesorima, koji su vrlo pristupačni, kao i pokretanje nekih fascinantnih diskusija.“
„Tri stvari: Sjajno iskustvo! Kvalitetno znanje! Dragocena poznanstva!
Kada sam odlučio da upišem ove studije, nisam mogao ni da pretpostavim koliko benefita će mi one doneti u kratkom roku. Od prilike da čujem najveća imena domaćeg marketinga i advertajzinga, preko neprocenjivih poznanstava koja su se pretvorila u prijateljstva koja traju, do promene posla. Ove studije otvaraju mnoga vrata i što je najbitnije pružaju talentovanim i kreativnim ljudima da imaju priliku da pronađu posao u marketinškoj industriji. Topla preporuka za sve koji planiraju da žive od svojih ideja.“
"Master Reklama i mediji je inovativan, sadržajan, napredan studijski koncept, sa brižljivo odabranom teorijskom platformom i literaturom, a pragmatično fokusiran. Posebni benefiti pohađanja ovog studijskog programa su interaktivnost, rad u grupama, projektna logika, moderan pristup marketing komunikacijama, audio-vizuelnoj i masmedijalnoj komunikaciji i kreativnoj produkciji sadržaja. U digitalnom dobu, jednom riječju, pravi izbor za profesionalce koji žele da proizvode budućnost.
Lično, ovaj program je uticao na moje samopouzdanje i odlučnost, jer nas uči da ideju smjestimo u kontekst realnog i održivog, ali i isplativog. Znanja i vještine koje sam stekla, u simbiozi sa iskustvom renomiranih profesora, stimulisali su me da mislim, djelujem i vjerujem da san može postati stvarnost, uz dobru strategiju i jasne ciljeve“.
„Za ove master studije sam se odlučila bukvalno preko noći. Tada sam radila u marketinškoj agenciji i želela da dodatno proširim svoje znanje. Iskreno nisam verovala da će mi ove studije baš toliko pomoći. Predavači su veliki profesionalci iz oblasti marketinga, a ispiti kreativni, zahtevni brifovi koji vas spremaju za ozbiljne profesije i kompanije. Od srca veliko hvala, jer su ove studije doprinele da napredujem profesionalno i primenim u praksi stečeno znanje.“
„Studije „Reklama i mediji“ su daleko najkredibilniji univerzitetski program na temu Advertising-a, ne samo kod nas već i u celom Adria regionu. Ugledni profesori Fakulteta dramskih umetnosti i najpriznatiji Advertising profesionalci kao predavači - daju programu „Reklama i Mediji“ posebnu težinu i značaj.
Uticaj koji su studije na FDU-u imale na moj profesionalni razvoj je nemerljiv, ne samo zbog znanja koje smo kolege i ja stekli, odnosa koji smo imali sa profesorima i predavačima već i zbog međusobnih poznanstava koja smo razvili i koja i danas traju. Dodatno, studije „Reklama i mediji“ ću zauvek pamtiti i po predavanjima Miša Lukić koja su bukvalno promenila tok moje dalje karijere i bez kojih danas sigurno ne bih bio tu gde jesam.“
„Najvažnije što sam naučila tokom studija Reklama i mediji je sistematičnost u definisanju koraka na putu od ideje do realizacije integrisanih marketinških kampanja. Životno i profesionalno iskustvo svih predavača, vrhunskih stručnjaka u oblasti advertajzinga, PR-a, kopirajta, medija planiranja, produkcije, teorije medija i kumunikacije, predstavlja fantastičnu dodatnu vrednost koju sam ponela sa svih predavanja. U međuvremenu me je strast prema digitalu i društvenim mrežama odredila i profesionalno. Ali znanje, širina i sigurnost koje sam stekla na specijalističkim studijama pomogli su mi da se dokažem u svom poslu.“
„Stečeno znanje sa studija Reklama i mediji, koje sam kroz ovaj akademski program imao prilike da usvojim i zahvaljujući svesrdnom zalaganju profesora integrišem u sopstveno profesionalno biće umnogome mi je pomoglo u daljem profesionalnom razvoju i formiranju mog poslovnog kreda. Neprocenjivo pohranjeno iskustvo i razmenjivanje istog sa kolegama, poznanstva sa studija koja su s godinama prerasla u prijateljstva ostaće u mom životu kao velika vrednost koja se čuva i nadalje, rame uz rame sa karijerom i poslovnim napretkom, razvija i dobija na težini i kvalitetu.“
"Nakon završenih Master studija iz oblasti Marketinga jako brzo shvatite da ste sebe akademski nadogradili međutim kako je marketing sve samo ne puka teorija kreativni pristup je nešto što svima nama nakon uzete Master diplome definitivno nedostaje. Specijalistićke studije "Reklama i mediji" su zaista najbolji program ikada osmišljen kod nas... vi se ne bavite teorijom, već sobom i svojom kreativnosću.. imate jedinstvenu priliku da učite od najvećih magova iz ove oblasti...kadar profesora koji vas uči kako da razmišljate i pristupate projektima, da im date dodatnu umetničku vrednost primenljivu i isplativu u praksi."
"Studije Reklama i mediji su mi donele mnogo praktičnog znanja i veština, divna poznanstva koja su danas prerasla u prijateljstva i fantastično iskustvo kroz timski i samostalni rad. Iako sam se za ove studije odlučila spontano, u trenutku kada sam tek pokretala sopstveni dizajn studio Graphic Beast, ispostavilo se da je to bila jedna od najboljih profesionalnih odluka. U toku predavanja imali smo prilike da upijamo znanja od najinspirativnijih predavača iz sveta advertajzinga. Smatram da je velika privilegija učiti o kreativi od Borisa Miljkovića i Mirka Stojkovića, teoriju komunikacije od Milene Šešić ili slušati predavanja od magova marketinga i promocije Ivana Stankovića i Srđana Šapera. Naučili smo koliko je važano planiranje, timski rad i integracija različitih kanala komunikacije. Istraživali smo i međusobno se upoznavali kroz zanimljive i korisne zadatke. Kao veliku prednost ovog programa predstavlja rad u maloj grupi sa kolegama svih generacija koje imaju slična interesovanja, a došli su sa različitih fakulteta. Od srca preporučujem ovaj program pre svega svim kolegama umetničkih fakulteta, jer smatram da će na ovaj način proširiti vidike i naučiti kako mogu da primene svoju kreativnost u realnom svetu."
"Studije Reklama i mediji na FDU imale su veliki značaj za moje dalje obrazovanje i profesionalno napredovanje. Kombinacija teorijske i praktične nastave, rad sa manjim grupama i kompetentnim profesorima, vrhunskim stručnjacima iz svojih oblasti, omogućava vam da se u potpunosti usredsredite na svoje usavršavanje i ujedno ostvarite sjajne kontakte, koji u budućnosti mogu biti izuzetno korisni. Iskreno preporučujem ovaj program svima onima koji žele da unaprede svoje obrazovanje, nastave rad na sebi i na sledećem koraku u karijeri. Inače studije Reklama i mediji, ne pamtim samo po specifičnim profesorima, poznatim profesionalcima iz sveta marketinga i medija, već i po mojim kolegama, sa kojima sam imao čast i zadovoljstvo da zajedno učimo i razmenjujemo mišljenje, a koji danas rade medju najboljima iz svojih oblasti."
"Studiranje na odseku za reklamu i medije Fakulteta dramskih umetnosti pamtim kao najvrednije iskustvo po pitanju formalnog obrazovanja, jer sam imao priliku da učim od najblistavijih predstavnika balkanskog advertajzinga. Težište studija je na kreiranju esencije brenda, kako kroz marketinške alate, tako i kroz kreativu, zatim na ponašanju potrošača, trendova, pa i na kulturološkom okviru u koji se smešta poruka. Program je bogat, iscrpan, i primenjiv svima nama koji dolazimo iz kreativnih industrija, bez obzira na segment unutar koga delujemo. Dobićete potpunu marketinšku sliku - od istraživanja tržišta do media planiranja i lansiranja kampanja, i pomoći će vam da shvatite ulogu i značaj svakog segmenta. Mene je studij od skromnog autora oblikovao u samostalnog art direktora, i dizajnera koji kroji budućnost jednog od najfascinantnijih modnih brendova. Malo li je?"
"Na studije Reklama i mediji sam došla sa završena dva fakulteta i višegodišnjim radnim iskustvom u medijima, marketinškoj agenciji i pozicijom marketing menadžera u kompaniji koja je lider na tržištu. Ipak, svesna sam da uvek ima prostora za nova saznanja i lično usavršavanje. Program i predavači su mi se dopali i znala sam da će mi studije pružiti kompletniju sliku posla kojim se bavim.
Oduvek verujem da je znanje moć. Njega nosimo sa sobom ma gde bili i sa kim se družili. A život čudno meša karte i nikad ne znate kada će doći baš vaših pet minuta. Kad imate znanje i kada ste spremni nije problem da stvar uzmete u ruke, date inicijativu, preuzmete odgovornost, menadžerišete ... ali kad ste neznalica, nažalost, niti vidite šanse niti prepoznajete mogućnosti. Zato mi je svaki sat proveden na studijama bio dragacen jer sam imala priliku da svoje stavove proverim i znanje proširim sa najboljim advertising stručnjacima iz Srbije. Studije Reklama i mediji su mi dale temelje o standardima ispod kojih se ne sme "pasti" ali i motivaciju da hrabro probijam granice. I jedno i drugo mi danas daje sigurnost u svakodnevnom donošenju odluka."
"U životu prati svoj instinkt. On će te odvesti na pravu destinaciju. A kada stigneš – ostalo je na tebi. Upis na “Studije reklama i mediji” mislim da je dobar korak ukoliko želiš da zaplivaš u vodama advertajzinga. Tu ćeš se oprobati u praktičnom radu na konceptu, videti koliko znači dobar brief i pravilan input. Naučićeš kako sve dobro kreativno upakovati, strateški povezati i na pravilan način ispromovisati. Naučićeš da su najbolje ideje zapravo vrlo jednostavne i da sve zavisi samo od tebe. Osetićeš dosta dobre energije, upoznati nove ljude i najbolje od svega – shvatićeš koji je tvoj sledeći korak i destinacija."
„Bez sumnje, završene studije „Reklama i mediji“ su me naučile, analitičkom i strateškom razmišljanju i planiranju, koje je neophodno za svaki uspešan posao. Takođe je veoma primenjivo na svakodnevni život. Studije su miks znanja i veština, koje su od krucijalnog značaja za uspešan marketing, a to mi je, sa prvom praktičnom primenom naučenog, još tokom studija, donelo napredovanje na poslu.
Od neprocenjive važnosti mi je ostalo poznanstvo i kontakt sa profesorima i predavačima, najvećim igračima iz sveta marketinga, koji kreiraju današnji svet advertajzinga. To je iskustvo koje se teško može steći na drugim studijama i konekcije koje mogu dovesti do posla iz snova. Mogu s ponosom reći, da su mi ove studije bile jedna od najboljih odluka i investicija u svoje znanje. Zahvaljujući njima trenutno sam i u projektu pokretanja svog privatnog biznisa.“
„Radim kao producent i PR u najznačajnijoj instituciji kulture u Crnoj Gori, u Crnogorskom narodnom pozorištu. Iako je pozorište po svom statutu i uređenju tradicionalna institucija kulture, svoj posao doživljavam interesantnim i izazovnim.
Upravo tehnike i znanja koja sam stekla na studijama „Reklama i mediji“, ali i različita iskustva profesora i saradnika, su to i omogućili.
Nakon nove akreditacije i unapređenja programa studija „Reklama i mediji“, će samo na bolji način ponuditi studentima da usavrše trenutna i steknu nova znanja i vještine. Koncept studija je takav da će vam ponuditi tehnike i vještine ali vam dati i mogućnost kreativnog promišljanja i djelovanja. Zaista jedno interesantno i vrijedno iskustvo.
Da mogu ponovo da biram, moj izbor bi bio opet isti!“
„Diplomirala sam Psihologiju i bilo mi je mnogo teško da nađem posao u struci, pa sam rešila da upišem master možda mi to otvori neka nova vrata...i eto mene na studijama Reklama i mediji. Privukao me je program i profesori, jedva sam čekala da dođem na sledeća predavanja. Za nekoga ko želi da se bavi marketingom i oglašavanjem, ove studije su savršene, jer dobiješ sva potrebna znanja da možeš odmah da uđeš u posao. I tako je i bilo... Bila sam na praksi u McCann-u, pa sam se zaposlila u jednoj marketinškoj agenciji, pa onda u drugoj, a sada sam trenutno u marketing timu jedne farmaceutske kompanije.“
„FDU kao i same studije Reklama i mediji ostavili su veliki trag na mom razvojnom putu, kako edukativnom tako i profesionalnom. Na studije sam došla zahvaljujući marketinškoj agenciji Leo Burnett čiji sam bila stipendista. Iskustvo i znanje koje sam stekla na studijama je bilo fenomenalno. Iako sam radila u marketinškoj agenciji, bila mi je čast i zadovoljstvo da upoznam vodeće ličnosti marketing sveta, istinske profesionalce u svojim poslovima koji već godinama grade i razvijaju marketinšku scenu u Srbiji. Sama spoznaja da su takvi ljudi bili predavači za dvadesetak studenata davala je dodatni prestiž i satisfakciju samih predavanja. Svakako da su studije doprinele da se svojim CV-jem dodatno istaknem i prilikom promene posla, a najlepši deo jesu pre svega poznanstva koja sam stekla na studijama i koja traju i danas.“
"Studije Reklama i mediji dodatno su ojačale moje interesovanje prema advertajzingu. S obzirom da je ovo bio praktičan program, naučila sam sve ono sa čim sam se i kasnije susretala u poslu, na poziciji Account Manager-a u vodećoj internacionalnoj marketinškoj grupaciji. Smatram pohađanje ovih studija jednom od boljih odluka koju sam do sada donela. Iz te odluke proistekla su brojna lepa iskustva, ali pre svega veliko znanje pa samim tim i sigurnost da sam načinila pravi korak. Radim ono što volim, a mislim da je to u svakom poslu najvažnije."
"Na studije "Reklama i mediji" sam se prijavila kada sam već bila Account Director u PR agenciji u želji da dodatno unapredim svoje znanje iz oblasti odnosa s javnošću. Međutim, osnovni motiv bio je, zapravo, sticanje znanja iz oblasti marketinga i advertajzinga. U tom trenutku, tendencije na tržištu su sve više ukazivale na to da će od PR profesionalaca biti traženo i znanje iz oblasti marketinga jer su klijenti sve više bili u potrazi za agencijama koje mogu da im pruže raznovrsne usluge "pod istim krovom", pa mi se pohađanje ovakvih studija ukazalo kao logičan korak. Studije su bile odlično koncipirane, zanimljive i dinamične, a predavanja su držali kako profesori, tako i ljudi "iz posla", pa je to bio jedan savršeni miks teorije i prakse. Apsolutno svi predavači su bili ljudi sa pregršt zanimljivih priča i primera, pa mogu slobodno da kažem da sam uživala na svim predavanjima. Osim divnih i posvećenih predavača, upoznala sam fantastične ljude, kolege, koji su zajedno sa mnom pohađali studije i sa kojima sam i dalje u kontaktu. Bilo je jako inspirativno boraviti u društvu pozitivnih i vrednih ljudi prepunih entuzijazma i slušati njihove komentare, iskustva i ideje na predavanjima. Danas, pet godina nakon završetka studija, stečeno znanje uspešno primenjujem u poslu i smatram da su mi ove studije bile od velike koristi u svakom smislu."
PRATITE NAS!